بنر میکر | طراحی بنر و لوگو

تبادل بنر رایگان

سیستم تبادل بنر رایگان

سیستم تبادل بنر رایگان بنرمیکر بهترین و پرقدرت ترین سیستم تبادل بنر در درنیای مجازی اینترنت در حال طراحی می باشد! این سیستم تیادل بنر رایگان به زودی و در سال آینده راه اندازی خواهد شد و ثبت نام در آن از ماه آینده شروع خواهد شد! با ثبت نام در سیستم تبادل بنر این وب به صورت کاملا رایگان از هزاران بازدید سایت های گوناگون برخوردار خواهید شد! سیستم تبادل بنر ما برای فروشگاه ها طرح های ویژه ای دارد که در ماه آینده در همین وب شرایط آن ثبت خواهد شد! ( به زودی )

ثبت نام اولیه:
کسانی که می خواهند در این سیستم تبادل بنر به صورت رایگان ثبت نام کنند می توانند لینک بنر خود ، نام ، آدرس سایت و وبلاگشان را در قسمت نظرات همین پست برای بررسی اولیه به گروه بنرمیکر ارسال کنند! این سیستم در سال آینده کار خود را آغار نموده و پاسخ گوی شما عزیزان خواهد بود! برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09358017175 تماس حاصل فرمایید!

سیستم تبادل بنر رایگان

سفارش ساخت بنر - لوگو و هدر

در ضمن برای سفارش ساخت و طراحی بنر - لوگو و هدر اینجا کلیک کنید! بنرمیکر بزرگترین سایت طراحی و ساخت بنرهای تبلیغاتی می باشد که با گروه طراحان خود بنرهایی با کیفیت و جذاب برای شما عزیزان طراحی خواهد نمود! لازم به ذکر است که هزینه ساخت و طراحی هر بنر فقط 2 هزار تومان می باشد! برای مشاهده دقیق تعرفه های ساخت و طراحی بنر - لوگو و هدر در اندازه های مختلف اینجا کلیک کنید!
با تشکر مدیریت بنرمیکر ( اختریان )  



  • نظرات() 
  • بنر و لوگوی عید نوروز ( سال نو 89 )

    بنرهای تبریک سال نو  با طرح های زیبا که در بالای سایت و وبلاگ قرار می گیرند! با فرا رسیدن عید باستــانی نوروز برای شما لوگوهای متحــرک با این منــاسب را طراحـی نـــموده ایم تا شما عـــزیـــزان از آنها استفاده نمایید این لوگوهای نوروزی را می توانید در بالای سایت یا وبلاگ خود قرار دهید ( سمت راست و سمت چپ ) بنرهای نوروزی در اندازه های متفاوت و هزاران طرح متنوع!


    راهنما: با قرار دادن کد هر بنر در تگ BODY قالب وبلاگ یا سایت خود می توانید آن را بصورت زیبا در گوشه ی سایت خود نمایش دهید و زیبایی خاصی به وبلاگ یا سایت خود بدهید؛ هم چنین استفاده از این بنرها بروز بودن وبلاگ یا سایت شما را نیز نشان میدهد. این بنرها بصورت ساده و عاری از هرگونه لینک و تصاویر تبلیغاتی می باشد و 100% رایگان می باشد.


    آموزش قرار دادن در قالب وبلاگ و سایت(به زودی)




    سمت راست   
    (جدید)                                                                  سمت چپ  (جدید)

    بنر ( لوگو ) عید نوروز - سال نو 1389                                    بنر ( لوگو ) عید نوروز - سال نو 1389

    دریافت کد بنر فوق                                                                          دریافت کد بنر فوق



    سمت راست(جدید)                                                                  سمت چپ(جدید)
    بنر سال نو برای سایت و وبلاگ ( سال نو مبارك 1389 )                                   بنر سال نو برای سایت و وبلاگ ( سال نو مبارك 1389 )

    دریافت کد بنر فوق                                                                          دریافت کد بنر فوق



    سمت راست                                                                  سمت چپ
    بنر گوشه سال نو ( عید نوروز )                                   بنر گوشه سال نو ( عید نوروز )

    دریافت کد بنر فوق                                                                          دریافت کد بنر فوق



    سمت راست                                                                  سمت چپ
    لوگو سال نو ( عید نوروز )                                                              لوگو سال نو ( عید نوروز )

    دریافت کد بنر فوق                                                                         دریافت کد بنر فوق



    سمت راست                                                                  سمت چپ
    بنر و لوگو آماده به مناسب عید نوروز و سال نو 1389                                   بنر و لوگو آماده به مناسب عید نوروز و سال نو 1389

    دریافت کد بنر فوق                                                                         دریافت کد بنر فوق





    ادامه در ادامه مطب!!!
    برای دریافت نمونه های دیگر به ادامه مطلب مراجعه كنید!!!

    جهت ارسال تصویر و بنر مورد علاقه خود، آدرس بنر را در قسمت نظرات همین مطلب ارسال نمائید. در صورت زیبا و متناسب بودن سایز آن، بنر و کد آن طراحی و در همین مطلب برای عموم قرار خواهد گرفت.
    منبع: ری ایران


    ادامه مطلب


  • نظرات() 
  • نوع مطلب :بنرهای آماده ،
  • بنر تبلیغاتی سایت رایان آگهی

    سفارش بنر سایت تبلیغاتی رایان آگهی ( تبلیغاتی نوین اینترنتی ) - شرکت آریا رایان آفتاب

    بنر تبلیغاتی سایت رایان آگهی ( تبلیغات نوین اینترنتی )

    برای دانلود بنر اینجا کلیک کنید

    ........................................................................

    طراحی و ساخت توسط بنرمیکر ( اختریان )
    تلفن سفارش: 09358017175
    راهنمای سفارش



    بنر تبلیغاتی سایت کسب درآمد تضمینی

    سفارش بنر سایت کسب درآمد تضمینی



    تبادل لینک با ما

    تبادل لینک با ما

    بنرمیکر (بزرگترین مرجع ساخت و طراحی بنر ) در نظر دارد برای گسترش پراکندگی آدرس وب خود در پهنه وب، با وب سایتها یا وبلاگهای دیگر به
    تبادل لینک بصورت متنی بپردازد.

    شرایط تبادل لینک با ما:

    • مطالب  وبلاگ و یا وب سایت شما باید بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.
    • پیج رنک وبلاگ و یا وب سایت شما بایدحداقل 1 باشد.
    • در صورت حذف شدن لینک  ما به طور اتوماتیک لینک شما نیز حذف می گردد.
    • از این رو در صورت تمایل،ابتدا لینک ما را با عنوان طراحی بنر و لوگو  و در بخش توضیحات سایت  "ساخت و طراحی بنر های تبلیغاتی به صورت حرفه ای و با قیمت مناسب ( فقط 2 هزار تومان )" در جایی مناسبی از سایت خود قرار داده و  از طریق  همین پست در قسمت نظرات که در پایین همین مطالب مشاهده می کنید آدرس لینک خود را برای ما ارسال نمایید!!

    با تشکر:
    مدیر تبلیغات بنرمیکر ( اختریان )



  • نظرات() 
  • نوع مطلب :تبادل لینک با ما ،
  • آیا بنرهای شما با مشتریانتان ارتباط برقرار می کنند؟

    آیا بنرهای شما با مشتریانتان ارتباط برقرار می کنند؟

    تبلیغات بنر تاکنون از محبوبترین و شایعترین اشکال تبلیغات اینترنتی بوده است . تقریبا هر web site انواع گوناگونی از تبلیغات بنر را دارا می باشد . اما نشریات و رسانه ها بر این باورند که تبلیغات بنر هیچ تأثیری ندارند و سرمایه گذاری بر روی آن صرفا به منزله هدر دادن سرمایه می باشد.

    در حقیقت تبلیغات بوسیله بنر حرف هایی برای گفتن دارند . تبلیغات بنر می توانند بازدهی بالایی داشته باشند اما در عین حال نیز می توانند عامل مخربی برای شبکه هایی که مالکینشان درک درست و کاملی از تبلیغات بنر ندارند،باشند . بنرهایی که بتوانند با مشتریان ارتباط خوبی برقرار کنند ، جزو موفقترین بنرها محسوب می گردند. در اینجا عواملی که منجر به کلیک افراد بر روی تبلیغات banner می گردند ، ذکر شده است.

    تنها با بازار مورد نظرتان ” ارتباط “ برقرار کنید
    قصد دارید چه کسانی روی تبلیغات banner شما کلیک کنند ؟ بازارهای مورد نظرتان ! در صورتیکه بوسیله تبلیغ بنربر بازار مورد نظرتان تاکید ننمایید ، مقدار زیادی از سرمایه و زمان خود را تلف کرده اید . هراندازه که بنر تبلیغاتی با اهداف بازاریابی شما منطبق تر باشد، به همان اندازه بنر شما تاثیر گذارتر خواهد بود . هرگز تبلیغات بنرتان را در جایی قرار ندهید که احتمال خرید آنچه که شما ارائه می دهید وجود ندارد! شما محصول یا خدمتی را دارید که بازار مورد نظرتان آن را می خواهد ، بنابراین بنر تبلیغاتی شما باید در محدوده مورد نظرتان قرار گیرد . هر اندازه بنر تبلیغاتی خود ±ا با خواسته های بازار موجود منطبق تر سازید ، به همان میزان ، نتایج بهتری کسب خواهید نمود.
    ارتباط برقرار سازید و با ارتباط درست ، ایجاد انگیزه نمایید.

    یکی از عوامل کلیدی در تبلیغات banner ، این است که شما با مشتریان کنونی و آتی خود ، چگونه ارتباط برقرار سازید . در صورتیکه درک کاملی از بازار فروش محصولات و خدماتی که ارائه می کنید داشته باشید ، قدم بزرگی برای موفقیت برداشته اید. سعی کنید مانند مشتریانتان فکر کنید . به این مساله به طور دقیق و عمیق بنگرید . طرح سوالاتی نظیر:
    قصد عرضه چه جیزی را دارید ؟
    خواست و علایق مشتریانتان چیست ؟
    نیازهای آنها شامل چه چیزی میشود ؟
    علایق و محرکهای وسوسه انگیزی که مشتریانتان در
    جستجوی آنها می باشند ، چیست ؟
    واکنش شما در زمان رویارویی با تبلیغات banner چست ؟
    آیا میتوانید از تاکتیکهای مشابه برای تبلیغات
    banner تان استفاده نمایید ؟
    به شما کمک می کند در طراحی بنر خود موفق تر عمل کنیدو با ارسال پیام صحیح ، مشتریان را جذب نمایید.
    سعی کنید تبلیغ banner تان را با توجه به نقطه نظر مشتریانتان طراحی نمایید. انتقال یک نیاز فوری لازم است حالتی از ضرورت و فوریت در تبلیغات banner تان ایجاد نمایید . تبلیغ بنری شما میبایست به گونه ای باشد که ذهن بیننده را از سایر قسمتهای وب سایتی که بنرشما در آن قراردارد،به سوی تبلیغ banner شما جذب نماید. باید آنچه را که مورد دلخواه بینندگانتان است و تمایل به شنیدن آن دارند ، ارایه نمایید. آنها را قانع سازید تا از جستجوی سایر سایتها منصرف شده و به سایت مورد اشاره banner تان ، مراجعه نمایند.

    عباراتی نظیر ” الان کلیک کنید ” اغلب اوقات تاثیر گذارند اما این را نیز در نظر داشته باشید که چقدر در سایتهای دیگر با این عبارات مواجه خواهید شد!. عباراتی مانند ” مزایای ویژه برای اولین مشتریان! ” یا ، ” با خرید از ما ، هم در پولتان صرفه جویی نمایید و هم یک محصول رایگان دریافت نمایید ! ” ترفند خوبی به نظر می رسد. با بکار گیری اینگونه ایده ها در تبلیغ banner تان،قادر خواهید بود به طور محسوسی تاثیر گذاری تبلیغ bannerخودرا افزایش داده و از همین حالا منتظرافزایش کلیک هایتان باشید. در صورت بکار گیری اینگونه عوامل مکمل در استراتژی بازاریابی بنری خود،به زودی شاهد افزایش کلیک ها و منافع تان خواهید بود.

    منبع : اولین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی فناوری اطلاعات



  • نظرات() 
  • نوع مطلب :آموزش بنر سازی ،
  • بنر تبلیغاتی چیست؟

    بنر تبلیغاتی چیست؟

    بنر عبارت از یک تصویر گرافیکی کوچک و معمولا مستطیلی است که به یک پایگاه اینترنتی دیگر متصل می شود. ابعاد مختلفی دارد اما به طور متوسط دارای طول 460 پیکسل و عرض 60 پیکسل است. بنرها اولین شکل از تبلیغات بودند که به طور گسترده در اینترنت مورد استفاده قرار گرفتند و امروزه از معروف ترین و پرکاربردترین انواع تبلیغات اینترنتی به شمار می رود. بنرها دارای انواع مختلف و متفاوتی هستند و می توان آنها را به صورت زیر دسته بندی کرد:
    1) بنرهای ثابت
    2) بنرهای متحرک (انیمیشنی)
    3) بنرهای تعاملی (دارای غنای رسانه ای)
    بهره مندی بیشتر از تبلیغات بنر
    تجربه نشان می دهد که استفاده هوشمندانه از بنر به ویژه در معرفی نام تجاری (برند) و پیشبرد فروش بسیار موثر است.  براساس آمار سازمان بین المللی تبلیغات (iab) در سال 2000 میلادی تبلیغات از طریق بنر 47 درصد کل تبلیغات آنلاینی را تشکیل داده است. به ویژه اگر توجه کنیم که رقم کل تبلیغات آنلاین در این سال 2/8 میلیارد دلار بوده، بیشتر به اهمیت این نوع تبلیغات پی می بریم بنابراین تبلیغات از طریق بنر می تواند و باید بخشی از راهبرد تبلیغاتی شما باشد به شرط آنکه به این موارد توجه کنید:

    1) برای بنرهای خود پیام های جذاب و کوتاه تهیه کنید
    بنرهای تبلیغاتی با بیلبوردهای خیابانی قابل مقایسه اند. این آگهی ها باید بیننده را به مدتی کوتاه جذب کنند. بنر خواه در بالای صفحه باشد یا در وسط و کناره های آن باید با چند کلمه یا تصویر مختصر پیام خود را انتقال دهد.
    این آگهی ها به خصوص در معرفی نام و مارک های تجاری بسیار موفق عمل می کنند زیرا نام ها یا تصویرهای کوتاه به خوبی در ذهن جای می گیرند اگر شرکت کوچکی دارید و می خواهید مستقیما به تبلیغ کالا و خدمات خود بپردازید باز هم بهتر است همین رویه را در پیش گیرید یعنی کلام و تصویری را انتخاب کنید که به زیبایی و در کمال اختصار پیام شما را انتقال دهد.

    2) اطمینان یابید که بنرها مخاطب را به جای درستی هدایت می کنند
    اگر از بنر برای معرفی سایت خود استفاده می کنید قابل قبول است که مخاطبان را به صفحه اصلی سایت بفرستید اما بنرهایی که برای پیشبرد فروش و ارایه پیشنهادهای خاص طراحی شده اند، ممکن است با هدایت مخاطبان به صفحه اصلی سبب سردرگمی ایشان شوند. در این مورد به خصوص اگر پیام یا راهنمای تصویری مناسبی برای هدایت این بازدیدکنندگان در صفحه اصلی پیش بینی نکرده باشید، احتمالا آنها را از دست خواهید داد. کریس ماهر مدیر شرکت بازاریابی m2k در آستین تگزاس می گوید: اگر کاربر را خسته و سردرگم کنیم بدون آنکه از ما خرید کند به سایت دیگری خواهد رفت. این یکی از خطاهای مهمی است که آگهی دهندگان مرتکب می شوند. بنابراین به جای آنکه مخاطب را به صفحه اصلی سایت بفرستیم، بهتر است او را مستقیما به صفحه ای هدایت کنیم که برای پیشبرد فروش طراحی شده و بنرها را به آن مرتبط (پیوند) کرده ایم. در این صفحه باید محصول یا پیشنهاد خود را به صورت مشروح معرفی کنیم و از مخاطب بخواهیم که با پر کردن فرم، محصول را سفارش دهد یا با ما تماس بگیرد. به این ترتیب اگر مخاطب فرم را هم پر نکند، مطمئن هستیم که پیام ما را دریافت کرده است.

    3) تبلیغات خود را هدف گیری کنید
    منظور از تبلیغات هدف گیری شده پیام رسانی به مخاطبانی است که دارای علاقه مشترک شغلی، تخصصی، هنری، ورزشی و مانند آن هستند. در تبلیغات از طریق بنر این گروه ها را می توان با دسته بندی سایت های نمایش دهنده آگهی از یکدیگر تفکیک کرد به طوری که هر آگهی برای گروه خاصی از مخاطبان پخش شود. ناگفته پیداست که به این ترتیب هزینه ها کاهش و بازدهی تبلیغات به میزان درخور توجهی افزایش می یابد.

    4) تبلیغات خود را با گروه های کوچک محک بزنید
    یک وجه امتیاز یا زیبایی تبلیغات اینترنتی این است که با هزینه ناچیزی می توانید آگهی های خود را با گروه کوچکی از مخاطبان بیازمایید. همچنین می توانید بنرهایی با شکل ها، رنگ ها، متن ها و اندازه های مختلف تهیه و اثربخشی آنها را با هم مقایسه کنید. با کمی دقت و حوصله می توانید پیشنهادهای فروش را به گونه ای تنظیم کنید که با خصوصیات و علاقه گروهی مخاطبان سازگارتر شده و بیشترین نتیجه را به بار آورد.

    منبع : بازیاب



  • نظرات() 
  • نوع مطلب :آموزش بنر سازی ،
  • ساخت بنرهای تبلیغاتی حرفه ای به کمک نرم افزار

    ساخت بنرهای تبلیغاتی حرفه ای به کمک نرم افزار

    حتما تا به حال به فکر ساخت و طراحی بنر حرفه ای برای سایت و یا وبلاگ خود بوده اید و برای اینکار به دنبال نرم افزاری مناسب با این کار میگردید .شرکت های نرم افزاری برای رفع نیاز کاربرانی که به صورت حرفه ای با طراحی گرافیکی وب آشنا نیستند یا حتی طراحان حرفه ای وب که با گرافیک آشنایی چندانی ندارند. همه ما به نوعی بر این مساله واقف هستیم که یکی از مهم ترین قسمت ها در
    طراحی وب سایت ها ساخت بنر بالای وب سایت است چرا که بنرها در بیشتر موارد نشان دهنده موضوع وب سایت و اهداف راه اندازی وب سایت به صورت تصاویر مختلف هستند. بنرها معمولا به صورت عکس یا تصاویر فلش ساخته می شوند.
    در ساخت بنر ها علاوه بر نیازمندی به دانش تکنیک های طراحی باید به اصول طراحی وب و همچنین چگونگی اجرا و نمایش اهداف سایت در تصاویر نیز توجه داشت از این رو ساخت بنر همیشه توسط افراد حرفه ای که در زمینه های گرافیکی تحت وب فعالیت می کنند ساخته می شود و حتی کدنویسان حرفه ای وب که در زمینه ساخت و طراحی صفحات وب فعالیت می کنند همیشه این قسمت از کار را در اختیار متخصصان گرافیک وب قرار می دهند. شرکت های نرم افزاری برای رفع نیاز کاربرانی که به صورت حرفه ای با طراحی گرافیکی وب آشنا نیستند یا حتی طراحان حرفه ای وب که با گرافیک آشنایی چندانی ندارند برنامه هایی را تولید کرده اند که به وسیله آنها می توان به راحتی اقدام به ساخت
    بنرهای زیبا برای وب سایت کرد. در اینجا شما را با نرم افزاری در این زمینه آشنا خواهیم کرد پس با ما همراه باشید: banner maker pro نام نرم افزاری در زمینه ساخت عکس و بنرهای تبلیغاتی کننده ترین بنرها و و متحرک با امکانات بالا در سطح اینترنت است. با کمک این نرم افزار می توان چندین عکس به همراه نوشته های مربوطه و همچنین قرار دادن افکت های متنوع حرکتی زیباترین و مجذوبعکس ها را در فرمت gif ایجاد کرد و از آنها در زمینه های مختلف که مهم ترین آن تبلیغات است، استفاده کرد.
    این نرم افزار محصولی از شرکت gatordata است. از ویژگی های مربوط به این برنامه به موارد زیر می توان اشاره کرد: - ساخت و ویرایش بنرها، دکمه ها، عکس های متحرک و تمامی تصاویر متحرک با فرمت gif - توانایی قرار دادن عکس، شکلک، متن و... در تصاویر - توانایی قرار دادن اشکال هندسی مختلف درون تصاویر - تغییر اندازه، بریدن و چرخاندن عکس در جهت های مختلف - افکت های مختلف حرکتی روی تصاویر و نوشته ها - بهینه سازی عکس های gif برای وضوح بیشتر و ده ها امکانات دیگر، به هرحال اگر شما نیز علاقه مند به ساخت بنر برای وب سایت خود هستید و چندان در این رشته مهارت ندارید می توانید به کمک نرم افزار banner maker pro مهارت خود را در این زمینه افزایش دهید. گفتنی است علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این نرم افزار و بارگذاری رایگان آن می توانند از همین سایت ( بنر میکر ) به این صفحه (
    دانلود رایگان ) مراجعه کنند.




  • نظرات() 
  • نوع مطلب :نرم افزار ساخت بنر ،
  • آیا بنرهای تبلیغاتی در افزایش آمار و فروش محصول شما موثر است؟

    آیا بنرهای تبلیغاتی در افزایش آمار و فروش محصول شما موثر است؟

    به این سوال به دو صورت می توان جواب داد . اولین جواب، پاسخی کوتاه است: بله هنوز موثرند.

    اما دومین جواب کامل تر است:
    اگر تبلیغات خود را اصولی طراحی کنید و در جای مناسب قرار دهید موثر هستند . این به آن معنی است که نمی توان به اولین شرکت تبلیغاتی اعتماد کرد و تصور کرد که با پرداخت مبلغی ناچیز، توجه میلیونها نفر به شما جلب خواهد شد . بنابراین باید بررسی هایی در این مورد انجام دهید تا متوجه شوید که بنرهای تبلیغاتی شما در چه زمان و مکانی حداکثر تاثیر را خواهند داشت.
    نکته مهم دیگر این است که به محض پرداخت 1 دلار برای تبلیغات نباید انتظار داشته باشید که 1 دلار به درآمد شما افزوده شود . این مسئله یکی از تصورات غلط تاجران دنیای الکترونیکی است . هزینه تبلیغات الکترونیکی نسبتا بالا است و سرعت نتیجه گرفتن از آن کند است. اما نباید تنها به بخش تاریک مسئله توجه کرد، زیرا تبلیغات الکترونیکی مزایای فراوانی نیز دارند . این نوع تبلیغات قابلیت انعطاف و هماهنگی بسیاری با تجارت خاص شما را دارا هستند و باعث افزایش فروش کالا از طریق وب سایت می شوند.

    بدون هیچ بحث اضافه دیگر به ذکر چند نکته در مورد طراحی بنر های تبلیغاتی می پردازم:
    درس اول :
    «در طراحی خود دقت کنید»
    و به 3 سوال مهم زیر پاسخ دهید :
    1.آیا در طراحی بنر تبلیغاتی شما، (بیش از حد) از انیمیشن استفاده شده است؟
    اگر این طور است حتما در فروش شکست می خورید.
    2.آیا آرم شرکت در آن وجود دارد؟
    هیچ کس به آرم شما توجه نخواهد کرد، مگر آنکه مطلب خاصی را به بیننده برساند.
    3.آیا تاکید کرده اید که روی این قسمت کلیک کنید؟
    مسلما مایلید که بیننده عملی را انجام دهد، نه اینکه تا بی نهایت به تبلیغ شما خیره شود.
    حالا که مطالب اصلی مطرح شد، کمی بیشتر توضیح می دهم.
    طراحی بنر تبلیغاتی یک اصل کلی و ساده دارد:محتوای تبلیغات باید فقط متن ساده یا لینک به سایت شما باشد . اکثر مردم به این نوع تبلیغات توجه خواهند کرد زیرا هنگامی که فردی در اینترنت سیر می کند به دنبال مجموعه ای از اطلاعات خاص است و به فکر مشاهده انیمیشن های جذاب یا آرم های هنری نیست . مردم به دنبال اطلاعات مرتبط با موضوع موردنظر خود هستند، پس وظیفه شما همین است:ارائه اطلاعات صحیح به جستجوگران در زمان و مکان مناسب.
    به شما اطمینان می دهم که این کار به حدی ساده است که احتیاج به هیچ طراحی حرفه ای ندارید و خودتان می توانید یک بنر ساده را طراحی کنید، زیرا هیچ شخصی بهتر از خود شما محصولات و خدماتتان را نمی شناسد . با جملات ساده و گویا آنها را توصیف کنید و شاهد جذب شدن ترافیک و مشتریان مستعد به سایت خود باشید.
    درس دوم :
    1- ایجاد آرم( نشان تجاری)یاایجاد ترافیک
    بنرهای تبلیغاتی می توانند با توجه به اهداف مورد نظرتان شما را یاری کنند.
    آیا شما به دنبال ایجاد آرم تجاری و معروفیت آن هستید یا تنها مایلید حجم ترافیک سایت خود را در مدت زمان معینی بالا ببرید؟
    معروف ساختن نام تجاری در اذهان عمومی، مسلما مشکل تر است خصوصا برای شرکتهای کوچک یا متوسط . اما اگر بودجه کافی برای این کار در نظر گرفته اید، مشغول شوید.
    برای ایجاد ترافیک استفاده از تبلیغات شاید منطقی ترین راه باشد اما اگر بخواهید تعداد زیادی بنرتبلیغاتی در سایتهای مختلف قرار دهید متحمل هزینه زیادی خواهید شد، خصوصا هنگامی که شما برای کلیک بازدیدکننده روی بنر پول پرداخت می کنید، اما این ورود منجر به فروش نمی شود.
    راه عملی تر برای این کار آن است که 2 یا 3 بنر تبلیغاتی در سایتهای مرتبط قرار دهید تا فشار زیادی را از نظر مالی متحمل نشوید.
    2- مکان قرار گرفتن بنر
    راز موفقیت « بنرهای تبلیغاتی » در مکان قرار گرفتن آن نهفته است . باید زمان لازم را صرف کنید و محل مناسب را بیابید . سایتهائی را پیدا کنید که در زمینه مرتبط با شما کار می کنند اما محصولات و خدمات شما را ارائه نمی دهند . بازدیدکنندگان این سایتها مسلما در همان لحظه به سمت شما جذب خواهند شد . صفحه ورود مشتریان به سایت خود را جذاب طراحی کنید تا بازدید کننده را به ماندن در سایت شما ترغیب نماید.
    درس سوم :
    « درست و کامل عمل کنید.»
    معنای این جمله آنست که نباید به یک بنر اکتفا کنید . شما باید حداقل 4 تا 6 بنر تبلیغاتی با متن ها و اندازه های متفاوت داشته باشید

    منبع : اولین پایگاه اطلاع رسانی تخصصی فناوری اطلاعات



  • نظرات() 
  • نوع مطلب :آموزش بنر سازی ،




  • طراحی بنر و لوگو به صورت اصولی و کاملا حرفه ای اولین و بزرگترین گروه ساخت بنر های تبلیغاتی در ایران

    حامد اختریان


    آخرین پست ها


    آمار وبلاگ

    • کل بازدید :
    • بازدید امروز :
    • بازدید دیروز :
    • بازدید این ماه :
    • بازدید ماه قبل :
    • تعداد نویسندگان :
    • تعداد کل پست ها :
    • آخرین بازدید :
    • آخرین بروز رسانی :




    ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

    شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو